• Noticies
  • General
  • Jornada online “Suplicos en procediments de petició de suports adaptats al RDL 19/21”

Jornada online "Suplicos en procediments de petició de suports adaptats al RDL 19/21"

Amb la darrera publicació del Decret Llei 19/2021, de 31 d'agost, pel que s'adapta el Codi Civil de Catalunya a la reforma del procediment de modificació judicial de la capacitat, són moltes les incògnites i els dubtes que sorgeixen alhora de presentar demandes de petició de suport i sobretot redactar el SUPLICO. En aquesta jornada se'ns il·lustrarà sobre com s'ha de fer el Suplico de conformitat amb la nova normativa.

Data: Dimecres 17 de novembre a les 16:30 hores.

PonentCarlos Fernández Pascual, Lletrat

Preus:

Col·legiats a Sant Feliu: 10 €

No col·legiats a Sant Feliu: 20 €

Inscripcions:

Col·legiats a Sant Feliu: Envieu un correu electrònic a formacio@icasf.net autoritzant el càrrec de l'import de la jornada al vostre compte.

No col·legiats a Sant Feliu: Sol·liciteu inscripció al correu formacio@icasf.net