Jornada presencial / online “Cuestión de tiempo”

Us comuniquem la Jornada presencial (15 places) i online (Microsoft Teams) que properament organitzarà el nostre Col·legi:

"Cuestión de Tiempo"

Data: Dimecres 23 de març del 2022 a les 16.30 hores

PONENT: Sra. Chabely Amaya, Coach i Formadora

CONTINGUT: Es generarà l'espai per aturar-nos i reflexionar sobre la sensació recurrent de manca de temps, ens qüestionarem si tenim clar cap a on anem i de quina manera volem arribar. S'establiran les bases que ens permetran tenir clar el perquè volem constantment ser més productius. S'aprofundirà en l'eina que ens permetrà donar espai a què és important i aprendrem com gestionar el nostre temps d'una manera més conscient.

PREU:

Col·legiats a Sant Feliu: 10€

No col·legiats a Sant Feliu: 20€

Envieu un correu eletrònic a formacio@icasf.net autoritzant el càrrec de l'import al vostre compte i especificant si preferiu assitir presencialment o online

No col·legiats a Sant Feliu: Envieu un correu electrònic a formació@icasf.net amb les vostres dades i us contestarem amb les instruccions per formalitzar el pagament