Jornada online. “La Mediació en el dret de família”

"La mediació en els conflictes familiars".

*** Aquesta formació homologa dues hores de formació continuada pel Centre de Mediació de Catalunya ***

Data: Dimarts 25 de gener a les 17 hores. a través de la Plataforma Microsoft Teams

Presentació a càrrec de M. José Jaime, diputada i responsable ADR ICASF

Moderació a càrrec de Carles Dalmau, advocat i mediador SOM ICASF

Intervenció d’Antoni Giner, psicòleg i co-autor del llibre “Coaching en familia”

Intervenció de Paqui Soriano, mediadora i co-autora del llibre “El Abogado en la mediación”

Enguany, l'ICASF celebra el Dia Europeu de la mediació amb la presentació de dos llibres: En primer lloc, "Coaching con Familias" escrit a dues mans per el psicòleg Antoni Giner i la també psicòloga i terapeuta familiar Gemma Pérez; i el segon, també escrit a dues mans escrit per els nostres col.legues Paqui Soriano i Juan Francisco López, "El abogado en Mediación".

La virtualitat d'aquesta presentació amb motiu del dia Europeu de la Mediació rau en la combinació del què el malhaurat catedràtic de Dret civil Hernández Moreno ens deia "una buena praxis profesional se basa en un mejor conocimiento de la teoria".

Doncs pel que fa a la mediació, els ponents reuneixen aquestes dues premisses: teoria i expertesa. Ens centrem en les situacions familiars, tant conegudes per l'advocacia i els operadors jurídics, i ho farem servint-nos dels dos libres

No col·legiats a Sant Feliu: 20 €

Col·legiats a Sant Feliu: Envieu un correu electrònic a formacio@icasf.net autoritzant el càrrec de l'import de la jornada al vostre compte.

No col·legiats a Sant Feliu: Sol·liciteu inscripció al correu formacio@icasf.net