Presentació del llibre “El abogado en la mediación”

• Presentació del llibre “El abogado en la mediación”
Map Unavailable

Date(s) - 04/03/2015

Il·lustre Col·legi d'Advocats de Sant Feliu

Us convidem, el proper dimecres 4 de març a les 19 hores a la sala d’actes del Col·legi, a la presentació del llibre “El abogado en la mediación” a càrrec dels autors i companys col·legiats J.F. López i Paqui Soriano, amdós advocats i mediadors.

“El abogado en la mediación” neix amb la pretensió de fer-nos reflexionar sobre les oportunitats que ens aporta el treball col·laboratiu entre advocats i mediadors.

El concepte de mediació, còm funciona, els seus quadres teòrics i les oportunitats de  negoci per a l’advocacia exercent revelen una guia breu i concisa per a professionals de la pràctica jurídica.

“El abogado en la mediación” convida a donar un primer pas en la desmitificació i en la plasmació en el dia a dia d’aquest mecanisme de convergència d’interessos entre professionals.

L’entrada serà lliure i sense reserva. Aforament limitat.