Jornada presencial: Nou Llibre VI Codi Civil de Catalunya. 24 de gener

Data/Hora
Date(s) - 24/01/2018

Localització
Centre Cívic "Les Tovalloles"

Categories No Categories

Nou Llibre VI Codi Civil de Catalunya

Exposició dels aspectes més importants del Llibre VI:  regulació de la compravenda,  permuta i cessió de solar per obra. Breu referència al mandat.

Data: Dimecres 24 de gener de 16.30 a 18.30 hores.

Lloc: Centre cívic “Les Tovalloles”. Riera de la Salut, 7.

A càrrec de: Francisco M. Echeverría Summers. Advocat expert en Dret Immobiliari i de la Construcció. Professor de Dret Civil a la UB. Vocal de la Secció de Drets Reals de la Comissió de Codificació de Catalunya del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.

Preus:
Col·legiats a Sant Feliu: 10 €
No Col·legiats a Sant Feliu 20 €

Inscripcions:

Col·legiats a Sant Feliu: Envieu un correu electrònic a formacio@icasf.net autoritzant el càrrec de l’import de la jornada al vostre compte.

No Col·legiats a Sant Feliu: Transferència/ingrés al compte ES78 0081 0051 6300 0307 4013 (Banc Sabadell) amb referència “Execucions hipotecàries” i adjuntant justificant de pagament a formacio@icasf.net

** No s’acceptaran pagaments en metàl·lic a les seus col·legials **