• Jornada presencial: “El procediment extrajudicial de resolució de conflictes en la mediació de consum en l’àmbit dels préstecs i crèdits hipotecaris”
Loading Map....

Date(s) - 26/05/2015

Sala d'actes. ICASF

EL PROCEDIMENT EXTRAJUDICIAL DE RESOLUCIÓ DE CONFLICTES EN LA MEDIACIÓ DE CONSUM EN L’ÀMBIT DELS PRÉSTECS I CRÈDITS HIPOTECARIS

PONENTS: JESÚS SÁNCHEZ GARCÍA ( ADVOCAT )

SILVIA GRAU FONTANALS ( DIRECTORA GENERAL  D’OFIDEUTE )

DIA : 26.05.2015

HORA: DE 16 A 18.30 HORES

LLOC: COL.LEGI D’ADVOCATS DE SANT FELIU

TEMES:

A)     El procediment extrajudicial de resolució de conflictes en la mediació de consum en l’àmbit dels préstecs i crèdits hipotecaris

B)     RD-LLei 1/2015 segona oportunitat.

C)     Disposició Transitòria 4ª de la Llei  1/2013

PREU:

10 EUROS COL.LEGIATS SANT FELIU

20 EUROS NO COL.LEGIATS SANT FELIU (Places en funció de disponibilitat. Prioritat per col·legiats de Sant Feliu)

INSCRIPCIÓ

Si us voleu inscriure contesteu aquest correu i, una vegada rebeu confirmació de disponibilitat de places, efectueu el pagament abans del dia 22 de maig al compte del Col·legi ES78 0081 0051 6300 0307 4013

NOTA IMPORTANT:  DEGUT A LA PREMURA AMB LA QUE S’ANUNCIA LA XERRADA, EN EL CAS QUE HI HAGI MOLTS COMPANYS QUE NO PUGUIN ASSISTIR,  ES FARÀ UNA SEGONA XERRADA SENSE QUE ES PUGUI DETERMINAR ACTUALMENT LA DATA DEGUT A L’AGENDA DELS PONENTS.