• Jornada Situacions urgents en matèria de família. “La problemàtica del Lletrat en els supòsits d’urgència que requereix resolució judicial en matèria de familia”
Loading Map....

Date(s) - 30/01/2019

Il·lustre Col·legi d'Advocats de Sant Feliu

Data: Dimecres 30 de gener de 16.30 a 18.30 hores.

Lloc: A determinar en funció del número d’inscrits.

A càrrec de: Ernesto Pascual Franquesa. Magistrat del Jutjat de Primera Instància Núm. 45 de Barcelona.

No col·legiats a Sant Feliu: 20 €

Col·legiats a Sant Feliu: Envieu un correu electrònic a formacio@icasf.net autoritzant el càrrec de l’import de la jornada al vostre compte.

No col·legiats a Sant Feliu: Sol·liciteu inscripció al correu formacio@icasf.net

** No s’acceptaran pagaments en metàl·lic a les seus col·legials ni el mateix dia de la Jornada **