• Events
  • Cafè jurídic. Dijous dia 25 de gener. Aspectes pràctics de la divisió de la cosa comú.
Loading Map....

Data/Hora
Date(s) - 25/01/2018

Localització
Il·lustre Col·legi d'Advocats de Sant Feliu

Categories

El proper dia 25 de gener a les 19 hores celebrarem una nova sessió del Cafè jurídic a la seu col·legial dedicada, en aquesta ocasió, als aspectes pràctics de la divisió de la cosa comú.

Si et ve de gust compartir una estona al Col·legi, tot escoltant, discutint i aportant la teva sobre aquest tema, si us plau contesta aquest correu inscrivint-te i sobretot vine amb moltes ganes!

Esperem que aquesta iniciativa cobreixi alguna de les expectatives que puguis tenir de la Formació Continuada col·legial.

*NOTA: Només en el cas que hi hagués un gran número d’inscripcions, que superés l’aforament de la trobada, ens veuríem obligats a restringir el número d’assistents, que serà per estricte ordre d’inscripció. No obstant, la nostra idea és acabar de configurar el formats dels CAFÈS en funció de la demanda i el desenvolupament dels mateixos. Gràcies per la teva comprensió.