• Jornada presencial. Aspectes pràctics del Registre de la Propietat pels advocats.
Map Unavailable

Date(s) - 05/07/2017

Centre Cívic "Les Tovalloles"

Aspectes pràctics del Registre de la Propietat pels advocats

Us proposem un taller eminentment interactiu i pràctic amb tres eixos:

– Apropar als advocats algunes de les modificacions recentment introduïdes en el dia a dia dels Registres de la Propietat.
– Comentar les dificultats d’inscripció de les sentències en l’àmbit del dret de família.
– Descobrir el llibre d’alteracions de les facultats d’administració i disposició.

Breu ressenya a la propietat compartida catalana i algunes de les seves utilitats.

Data: Dimecres 5 de juliol de 16.30 a 18.30 hores.

Lloc: Sala d’actes del Centre Cívic “Les Tovalloles”. (C/ Riera de la Salut, 7)

A càrrec de: Andrés Labella Iglesias. Lletrat i company de l’ICASF. Oficial de Registre de la Propietat des de 2001.

No Col·legiats a Sant Feliu 20 €

Col·legiats a Sant Feliu: Envieu un correu electrònic a formacio@icasf.net abans del dia 2 de juliol autoritzant el càrrec de l’import de la jornada al vostre compte.

No Col·legiats a Sant Feliu: Transferència/ingrés al compte ES78 0081 0051 6300 0307 4013 (Banc Sabadell) amb referència “Registre de la propietat” i adjuntant justificant de pagament a formacio@icasf.net
** L’import es carregarà ABANS de la Jornada i no es retornaran els diners en cas de no assistència **
** No s’acceptaran pagaments en metàl·lic a les seus col·legials ni el mateix dia de la Jornada **